Het Grootste Geheim - Forum Forum Index Het Grootste Geheim - Forum
NWO waakhond
thebiggestsecret.org

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Doe een donatie om dit forum online te houden! BEDANKT!

Gebruik de button hierboven, of voor alternatieve betaalwijzen.

Notice:
Please, only start new discussions in English in our new 100% English forum, at the link below.
This forum is only for discussions in Dutch. Thanks.

English forum > to English forum

Uitvoering nwo - kilometerheffing met GPS

Post new topic   Reply to topic    Het Grootste Geheim - Forum Forum Index -> Hoofd Forum
Author Message
shame

PostPosted: Fri Dec 04, 2009 11:00 pm    Post subject: Uitvoering nwo - kilometerheffing met GPS Reply with quote

Als alle verhalen die de ronde doen met betrekking tot een NWO , dan heb ik toch een vraag.
Het doel ( wat ik dusver elke keer op uit kom ) is dat een elite de totale macht overneemt en absolute controle wil.

Nergens op dit forum kom ik iets tegen over de kilometerheffing en het kastje van camiel wat ( naar mijn idee ) heel simpel te koppelen is met allerhande zaken ( denk aan afgelegde route, lik op stuk met betrekking tot overtredingen etc ) en natuurlijk ook de automatische sancties die op misbruik staan ( geldboete, auto op afstand uitzetten , gevangenisstraf etc )

het lijkt mij dat dit een grote stap is richting totale controle , maar toch kom ik hiervan niets tegen op dit forum.
Kan oemand mij dit uitleggen ?
Back to top
View user's profileSend private message
Starglider
Site Admin

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 12:49 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo Shame, ik zou zeggen: post naar hartelust het e.e.a. dat je ons absoluut niet wilt onthouden.

Zelf ben ik niet in de gelegenheid om over elk nieuws dat van belang is hier in het forum iets te posten. Er gebeurt zo verschrikkelijk veel, dat ik al snel geen tijd meer zou hebben voor overige zaken. Ook kies ik er momenteel voor om hier enkel over zaken te posten die niet (nauwelijks, of te weinig) op andere sites te vinden zijn, of die een uniek standpunt uitdragen. Er zijn voor dit soort berichten al diverse sites (ook Nederlandse) die de actualiteit aardig goed bijhouden.

GPS registratie van autorijders met als excuus dat het de ideale en meest eerlijke manier is hen wegenbelasting te doen betalen, is uiteraard een uitermate ernstige ontwikkeling naar een complete "gevangenis planeet".

Maar over het heimelijk volgen van individuen middels dergelijke technologieën is hier natuurlijk al het e.e.a. over gepost. GPS kastje in de auto is een van vele methoden, de chip in je nek is een andere, en inmiddels wordt er al heel wat gedaan met de GPS gegevens van bezitters van mobielfoons, waarbij in de VS kennelijk al regelmatig GPS gegevens worden verstrekt aan de politie, zonder rechterlijk bevel.

Aan de andere kant moet ik toch wel zeggen dat ik er me niet al te druk over maakt. Ik denk namelijk dat ofwel deze bende allemaal uiteindelijk overboord gaat worden gezet door een collectief afwijzen ervan, ofwel gaat het hele systeem eens kapot klappen, zoals tijdens een extreme nucleaire oorlog of zo, want dat is waar we naar toe streven lijkt me. Niet vanwege deze technologie op zich, maar vanwege de mentaliteit die erachter steekt.

Wise up, or perish...

De eerste prioriteit is dus bewustwording van wat er allemaal mis is met dit soort technologie en de wijze waarop die wordt toegepast, en overigens ook met het belastingsysteem op zich, en zeker ook met de CO2 kolder.

SG
Back to top
View user's profileSend private messageVisit poster's website
shame

PostPosted: Sat Dec 05, 2009 7:25 pm    Post subject: kilometerheffing Reply with quote

Ik begrijp best dat er al veel over geschreven is en dat het ook op andere site,s staat.
Een daarvan is : www.kilometerheffingnee.nl waar tevens ook een petitie getekend kan worden om een referendum te eisen betreffende het big brother volgsysteem.
Hoe meer mensen natuurlijk hun stem uit brengen hoe groter het draagvlak.

Via www.kilometerheffingnee.nl werd mij ook gewezen op NWO , ILUMINATIE , BILDERBERG etc etc.
En dit heeft toch wel mijn ogen geopend, vandaar dat ik ook op deze site kwam om er zoveel mogelijk van te leren.

Dat men zich niet zo ongerust maakt omdat het toch wel overwaait , verontrust mij wel.
Het wetsvoorstel is al klaar en er is geen grote weerstand in de politiek.
Ook zeggen de meeste mensen dat het allemaal wel mee zal vallen.
Ik heb met intresse zitten lezen en mijn ogen worden steeds verder geopend , ik had alleen verwacht dat hier iets van terug te vinden zou zijn .

vgr
Back to top
View user's profileSend private message
Starglider
Site Admin

PostPosted: Sun Dec 06, 2009 2:01 am    Post subject: Reply with quote

Nee, het zal beslist niet zomaar overwaaien. Hopelijk is dat ook niet wat je uit mijn woorden hebt begrepen. De NWO agenda zal er op elk denkbare wijze doorheen geramd worden, en zo snel als ze maar kunnen, totdat er eens echte weerstand tegen komt, of totdat de bom barst, letterlijk.

Die weerstand kan overigens ook bestaan uit een massale burgerlijke ongehoorzaamheid, waarbij men gewoon STOPT om mee te werken aan al deze onzin. Het hoeft niet per se gewelddadig te zijn. Wat me na al die jaren dat ik dit in de gaten hou dan ook het meest tegen de borst stuit is om te zien hoe zoveel mensen bereid zijn hun vrijheid en geweten in te leveren, om maar een graantje mee te pikken, en met de NWO meelopen. Het is dus belangrijk om voor jezelf goed uit te maken waar je niet (meer) aan mee wenst te werken, en daar dan ook gevolg aan geven.

Nogmaals, dit forum is er om mensen gelegenheid te geven te communiceren over deze onderwerpen, en is enkel de moeite waard danzij wat mensen er zelf van maken. In dit geval wèl meewerken dus! Smile

Mocht je goed geformuleerde info tegenkomen die relevant is voor deze site, dan graag posten hier! (Wel graag altijd links vermelden, en artikelen slechts gedeeltelijk citeren)

Overigens ben ik aan een forse update bezig van de hoofd website, waar het beter voor de hand zal zijn om het dagelijkse nieuws te volgen. Dus hou een oogje op nieuwe ontwikkelingen hier.

Thx Wink
SG
Back to top
noZz

PostPosted: Sun Dec 06, 2009 10:14 pm    Post subject: Reply with quote

Ik meen mij te herinneren dat deze ontwikkelingen al voorspeld werden (voor USA dan toch) in "stokoude" docu's van Alex Jones, dus voor ons is het ergens niets nieuws en business as usual dat dit er nu gaat doorkomen...

Het gaat hier de laatste tijd wat op zijn gemak (met zijn voor- en nadelen), maar dit forum bevat m.i. beslist een hoop unieke parels van (vnl oudere) threads die je zeker wil meepikken! Dus niet weglopen, lekker spitten en welkom geheten Smile
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Het Grootste Geheim - Forum Forum Index -> Hoofd Forum All times are GMT
Page 1 of 1